Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rośnie popularność pasaży handlowych

Zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w kraju powiększyły się o 270 000 mkw. (zlokalizowanych w dwóch rozbudowach centrów handlowych i ośmiu nowych projektach) do początku września bieżącego roku i obecnie wynoszą blisko 10 mln mkw. Ponadto ponad 891 000 mkw. nowej powierzchni handlowej znajduje się obecnie w trakcie budowy, z czego 228 000 mkw. zostanie ukończone do końca 2014 roku - wynika z najnowszego raportu firmy Savills, międzynarodowego doradcy na rynku nieruchomości.
Reklama

Raport podkreśla atrakcyjność polskiego rynku handlowego, którą w ostatnich 12 miesiącach potwierdziły nowe marki m.in.: Kiehl's i Neo otwierające sklepy w warszawskiej Arkadii, Devred 1902 ze sklepem w Wola Park (Warszawa), Leopark otwarty w Bonarka City Center (Kraków), Inside w Galerii Katowickiej (Katowice) oraz Nuna Lie w gliwickiej Europie Centralnej.

Eksperci Savills zauważają rosnącą popularność obiektów handlowych typu pasaż handlowy, centrum codziennych zakupów i parków handlowych o powierzchni do 10 000 mkw., które dedykowane są zwykle mniejszym miastom. Wiele firm wprowadza zatem na rynek nowe koncepcje obiektów, np.: Stop.Shop rozwijany przez Immofinanz, HopStop realizowany przez Katharis Development, elbfonds Development i ich centra marcredo, Shopin i Shop Corner budowane przez Budner, Eyemaxx z obiektami MyBox oraz centra Dekada rozwijane przez Dekada Realty.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.