PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Rośnie popularność programów lojalnościowych hipermarketów

Autor: dlahandlu.pl 8 października 2010 09:40

Ponad połowa badanych Polaków uczestniczy obecnie w programach lojalnościowych supermarketów lub stacji benzynowych - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.


Prawie 53 proc. Polaków mieszkających w miastach deklaruje, że bierze obecnie udział w programie lojalnościowym organizowanym przez super/hipermarket lub stację benzynową. Jednak o ile popularność tego typu akcji w sklepach wielkopowierzchniowych zwiększyła się w porównaniu z ostatnimi latami, o tyle w przypadku stacji benzynowych - spadła.

Wśród konkretnych programów najpopularniejszy jest Payback - uczestnictwo w nim deklaruje 16 proc. respondentów. Drugi pod względem popularności w polskich miastach jest prowadzony przez Orlen program Vitay, a trzeci - Club Tesco.
Za największą korzyść uczestnictwa w programie lojalnościowym ankietowani, jeszcze częściej niż w latach ubiegłych, uznają możliwość wymiany zebranych punktów na nagrody. Coraz więcej osób wymienia też w tym kontekście rabaty i zniżki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Miłosz 2010-10-17 13:19:38

    Czy gdyby ktos zaproponowal wam nie tylko punkty ktore wymieniacie na durne nie warte niczego nagrody - to zmienili byście program partnerskie na taki ktory pozwoli wam zarobic? W którym wystarczy używać produktow codzienniego użytku a punkty wymieniacie na pieniadze? Pozatym macie możliwośc polecania programu innym i też macie za to płacone? Gdzie w krótkim czasie było by to dla was szansa na zmiane nie tylko waszego stylu życia ale rownież waszych znajomych? gdzie firma wynagradza was w gotówce? Jeśli tak to zapraszam do kontaktu ze mna GG 1643685

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7593
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.