Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rośnie sieć sklepów Pawo

Pabianicki producent eleganckiej odzieży męskiej otworzył dwa nowe salony - własny w Bydgoszczy i franczyzowy w Warszawie. Spółka zapowiada jeszcze kilka otwarć do końca roku.
Reklama

Bydgoski sklep Pawo powstał w popularnej Galerii Pomorskiej. Salon liczy 142 mkw. i należy do spółki. Franczyzowy salon Pawo o powierzchni 77 mkw. ruszył w warszawskim Wola-Parku i jest 29. sklepem sieci. Obecnie trwają prace nad kolejnymi otwarciami – spółka zapowiada je na najbliższe tygodnie.

Całkowita inwestycja w sklep Pawo wynosi ok. 200 tys. zł, z czego 80 tys. stanowi kaucja, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy, a przez okres trwania umowy Pawo płaci od tej kwoty odsetki, co stanowi dodatkowe wynagrodzenie franczyzobiorcy. Pawo nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum