Rośnie sprzedaż w fast-foodach

Autor: Parkiet 28 grudnia 2010 09:00

Wartość polskiego rynku gastronomicznego skurczy się o co najmniej 2 proc. w stosunku do 2009 r., kiedy to wyniosła 18,5 mld zł. Mimo kryzysu sieci fast foodów i tanie restauracje zwiększają sprzedaż. Eksperci twierdzą, że podobnie będzie również w przyszłym roku - podaje Parkiet.

Giełdowy AmRest, prowadzący m.in. lokale KFC i Pizza Hut, który ma łącznie 446 punktów, z tego 196 w Polsce, planuje powiększyć sieci o około 100 nowych placówek w 2011 r.

Jak informuje Parkiet AmRest planuje najwięcej punktów otworzyć w Polsce i Czechach. Na przyszłoroczne inwestycje spółka zamierza wydać co najmniej 300 mln zł.

Sfinks zamierza repozycjonować sieć Chłopskie Jadło w kierunku casual dining czyli tańszych restauracji na każdą okazję. Na początku przyszłego roku ma ruszyć pierwszy lokal Sfinksa typu express. Sieć pizzerii Da Grasso również uruchamia lokale typu express. W 2011 r. firma planuje około 30 nowych otwarć.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5925
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.