PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Rossmann, Nike i Allegro - to tam klienci lubią robić zakupy. A co z Biedronką i Zarą?

Autor: dlahandlu.pl 4 lutego 2020 09:16

Rossmann, Nike i Allegro - to tam klienci lubią robić zakupy. A co z Biedronką i Zarą? Gdzie Polacy lubią robić zakupy, fot. materiały prasowe

Najnowszy ranking sieci handlowych OC&C Retail Proposition Index opublikował ranking najlepiej ocenianych sieci handlowych w Polsce. Zwycięża Rossmann, a Biedronka i Zara zaliczają spektakularne spadki!

Po rocznej przerwie Rossmann powraca na pozycję lidera rankingu sieci handlowych najlepiej ocenianych przez Polaków. Ponadto Rossman jest najlepszą siecią handlową w Polsce pod względem wyglądu/estetyki sklepów oraz obsługi klienta. Klienci uważają, że Rossmann ma wysoką jakość produktów oraz oferuje wygodę robienia zakupów. W TOP 10 najlepiej ocenianych sieci handlowych w Polsce znajduje się sieć drogerii Hebe, która awansuje o 10 pozycji w rankingu – z pozycji 17 w 2018 roku na pozycję 7 w 2019. Hebe umacnia się w kategorii: zaufanie do marki oraz dopasowanie do potrzeb klientów.

Sieć dyskontów Biedronka spada o 9 pozycji i po raz pierwszy w historii rankingu OC&C Retail Proposition Index znajduje się poza TOP 10 ulubionych sieci handlowych Polaków (18 pozycja w rankingu). Biedronka odnotowuje duży spadek w kategorii „zaufanie konsumentów”, czyli w jednej z kategorii, na której wyrosła i z wykorzystaniem której podbiła serca i kieszenie Polaków. Wydaje się, że Biedronka poprzez eksperymenty z bardziej wyszukaną ofertą produktową, muzyką w sklepach, czy własną kawiarnią traci bo klienci postrzegają ją jako dyskont. Polacy mają poczucie, że Biedronka może lada moment przestać być gwarancją niskich cen zwyczajnie „odfruwając” z zasięgu portfeli klientów. Czy w czasach, gdzie zewsząd słyszy się o zbliżającym się kryzysie Polacy zaczynają się bać, że festiwal konsumpcji kończy się, a w Biedronce zabraknie tych niskich cen, na które zawsze można było liczyć?

Lidl rośnie o 2 pozycje i zajmuje 4 pozycję w zestawieniu wszystkich ocenianych sieci handlowych.

Sieć odzieżowa Zara odnotowuje spektakularny spadek o 15 pozycji w porównaniu z ubiegłym rokiem, stając się najgorzej ocenianą siecią odzieżową w rankingu OC&C Retail Proposition Index. Jest to największy spadek w całej edycji rankingu. W tym czasie jeden z jej konkurentów - H&M awansuje o 7 pozycji i plasuje się na 11 pozycji, ocierając się o TOP 10 najlepiej ocenianych sieci handlowych w Polsce. Okazuje się, że zdaniem konsumentów H&M oferuje największy wybór produktów, a asortyment jest spójny z oczekiwaniami i potrzebami klientów. Ponadto bardzo dobrze oceniana jest również obsługa klienta, a klienci zauważają też wzrost jakości produktów w H&M.


  • jADZIA 2020-02-05 08:48:42

    Przecież to jest nieudolne promowanie Nike czym ten sklep marka niby się wyróżnia WTF

  • Ck 2020-02-04 14:36:05

    Nie wiem skąd takie dane bierzecie. W biedronkach tłumy, a gdzie indziej pustki. Na Allegro nigdy nic nie kupiłem i nie kupię. Rossmann jest drogi, a antyperspiranty można kupić wszędzie. Według mnie te badania są wyssane z palca.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5732
Ilość aktualnych ofert: 516828

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    8,72

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.