Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rossmann Polska planuje otworzyć w kolejnych latach kilkaset sklepów

W tym roku nasza sprzedaż wyniesie ponad 9 mld zł. W przyszłym roku powinno być 10 proc. więcej - mówi Marek Maruszak, prezes Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, w rozmowie z rp.pl.
Reklama

Jak podaje prezes Rossmanna, sieć ma w Warszawie już ponad 120 sklepów i planuje kolejne.

Rocznie otwieranych jest w Polsce 80-100 placówek. Jednocześnie zamykane są najmniej rentowne, albo te, które mają zbyt małą powierzchnię, niedostosowaną do wielkości obecnego asortymentu. Dlatego sieć powiększa się rocznie o 60-80 sklepów. Jak informuje Marek Maruszak, Rossmann zamierza w kolejnych latach otworzyć kilkaset sklepów.

Prezes poinformował, że do tej pory firma zainwestowała w Polsce ponad 1,6 mld zł. Zarówno w sklepy, jak i centra logistyczne.

Jego zdaniem, dyskonty nie są zagrożeniem dla sieci Rossmann, przeciwnie, te sklepy uzupełniają się. Polacy lubią dyskonty, ale również bardzo lubią wyspecjalizowane sklepy, takie jak Rossmann. A Rossmann dysponuje tak szeroką ofertą, że niezależnie od hitów, które można od czasu do czasu kupić w dyskontach, klienci tłumnie odwiedzają tę sieć. Codziennie zakupy w drogeriach Rossmanna robi 700 tys. osób – tłumaczy Marek Maruszak.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.