Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rossmann wprowadza się do Galerii Kazimierz

Od 3 grudnia br. klienci Galerii Kazimierz mogą zrobić zakupy w najnowszej, krakowskiej drogerii sieci Rossmann.
Reklama
  • Sklep zlokalizowany na poziomie 1 i mierzący blisko 450 mkw. powierzchni zapewnia kupującym szeroką gamę wyselekcjonowanych i zróżnicowanych produktów kosmetycznych oraz higienicznych.
  • Sklep został otwarty w nowym formacie. 

 

– Zapewnia on kupującym jeszcze większą swobodę oraz wygodę podczas zakupów. Zastosowano w nim wiele ciekawych rozwiązań, m.in. podświetlane półki, które jeszcze lepiej eksponują towar, a tradycyjne stanowiska kasowe zostały uzupełnione kasami samoobsługowymi – mówi Piotr Zieliński, Pełnomocnik Zarządu ds. Centrów Handlowych w Rossmann. 

Na klientów drogerii czeka szeroki asortyment zarówno rodzimych, jak i zagranicznych firm.  

– Galeria Kazimierz posiada silny tenant-mix, oparty na dobrze rozpoznawalnych i popularnych markach, do których z pewnością należy Rossmann. Dzięki tego typu najemcom centrum handlowe jest główną destynacją zakupową zarówno dla całych rodzin oraz klientów w każdym wieku nie tylko zamieszkujących krakowski Kazimierz. Lokalizacja w historycznej części miasta oraz architektura, która zdecydowanie wyróżnia nasz obiekt sprawiają, że Galeria chętnie odwiedzana jest także przez turystów o każdej porze roku – dodaje Anna Szelc, Dyrektor Asset Management w firmie Invesco Real Estate, właściciela Galerii Kazimierz. 

Invesco Real Estate w transakcji reprezentowała firma doradcza Colliers.

– Zlokalizowana w sercu Krakowa Galeria Kazimierz to popularne miejsce zakupów z niepowtarzalną atmosferą. Jest idealnym wyborem dla sieci Rossmann, której brakowało w tej lokalizacji. Rankingi pokazują, że wśród klientów ta marka cieszy się największą popularnością i zaufaniem ze wszystkich sieci obecnych na polskim rynku. Cieszymy się, że udało nam się wyjść naprzeciw potrzebom licznych klientów Galerii. Nowy koncept drogerii dobrze wpasowuje się także w oczekiwania właściciela obiektu – mówi Agnieszka Piekarska, associate director w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers. 

Rossmann posiada ponad 1500 drogerii, które odwiedza codziennie 820 tys. klientów. Firma zatrudnia obecnie 17,8 tysięcy pracowników i oferuje 21 tys. produktów polskich i zagranicznych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.