Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rosyjski sklep internetowy walczy o klientów kurierem-stylistą

Rosyjski sklep internetowy Lamoda zrywa z tradycją i wprowadza mobilnego kuriera stylistę. Przyjdzie do domu. Poczeka, aż klient przymierzy ubranie oraz doradzi i przyjmie ewentualny zwrot - podaje gazeta.pl za "Bloomberg Businessweek".
Reklama

Rosyjska Lamoda obsługuje już 1,5 mln klientów w całej Rosji i inwestuje w niecodzienny model biznesowy, w którym kurier przygląda się klientowi i ocenia jego wygląd. Firma zatrudnia 700 kurierów w eleganckich jasnoniebieskich lub czarnych strojach. Ich zadanie to dostarczyć zamówiony towar i doradzić klientowi. Kupujący ma 15 minut na podjęcie decyzji, czy produkt kupić, czy zwrócić.

Czy taki pomysł ma szansę w Polsce? Zdaniem Tomasza Jaromina ze sklepu internetowego Heppin.com, problem leży w mentalności rodaków, którzy są bardzo nieufni.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum