Rosyjski sklep internetowy walczy o klientów kurierem-stylistą
Rosyjski sklep internetowy Lamoda zrywa z tradycją i wprowadza mobilnego kuriera stylistę. Przyjdzie do domu. Poczeka, aż klient przymierzy ubranie oraz doradzi i przyjmie ewentualny zwrot - podaje gazeta.pl za "Bloomberg Businessweek".

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Rosyjska Lamoda obsługuje już 1,5 mln klientów w całej Rosji i inwestuje w niecodzienny model biznesowy, w którym kurier przygląda się klientowi i ocenia jego wygląd. Firma zatrudnia 700 kurierów w eleganckich jasnoniebieskich lub czarnych strojach. Ich zadanie to dostarczyć zamówiony towar i doradzić klientowi. Kupujący ma 15 minut na podjęcie decyzji, czy produkt kupić, czy zwrócić.
Czy taki pomysł ma szansę w Polsce? Zdaniem Tomasza Jaromina ze sklepu internetowego Heppin.com, problem leży w mentalności rodaków, którzy są bardzo nieufni.
Reklama