Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rozbudowane CH Rywal zyskało 17 nowych najemców

27 listopada drzwi dla klientów do nowej części CH Rywal otworzył jego inwestor – Fundusz Inwestycyjny INBAP. To już trzecia i zarazem największa rozbudowa tego centrum handlowego.
Reklama

Obecnie powierzchnia Rywala wynosi ponad 22 tyś. m.kw. i w stosunku do pierwotnej formy obiektu z 1988 roku jest ponad siedmiokrotnie większa. Do blisko stu zwiększyła się także liczba lokali handlowo-usługowych, w nowo otwartej części na trzech kondygnacjach pojawiło się 17 nowych lokali handlowo-usługowych.ajpopularniejszą nową marką, która zawitała do Białej Podlaskiej jest salon H&M, który zajął dwukondygnacyjny lokal o powierzchni ponad 1400 mkw. Multipleks kinowy Cinema 3D, z pełną ofertą otworzył się na czterech salach liczących łącznie 600 miejsc. W nowej koncepcji i pełnowymiarowym lokalu otworzył się także salon CCC, sklep sportowy Martes Sport, odzieżowy Big Star, salon odzieży męskiej Giacomo Conti, salonik z kosmetykami polskiej marki Ziaja.

W dotychczas funkcjonującej części pojawił się nowy sklep odzieżowy Green Point oraz nowy lokal gastronomiczny. Salon marki Carry zajmie powierzchnię ponad 700 mkw. Relokacji uległ Bank Millenium, Drogeria Natura, sklep kosmetyczny i sklep odzieżowy Elegant, który z obecnie funkcjonującej przeniósł się do nowej części Rywala. W ich miejsce powstał lokal większy, w którym za swoją siedzibę obrał lokalny oddział Banku Pekao BP. Inwestor zapewnia, że w przypadku ostatnich lokali prowadzone są finalne rozmowy - potwierdzenie ich obecności w Rywalu powinno więc nastąpić w najbliższym czasie.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.