Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Różnice pokoleniowe coraz większym wyzwaniem dla konsumentów

Powiększają się rozbieżności pomiędzy konsumentami w zależności od ich wieku. Dla przedsiębiorstw to potężne wyzwanie oraz dodatkowe wydatki – informuje Rzeczpospolita.
Reklama

Firmy w Polsce muszą się zmagać nie tylko z konkurencją czy wpływem czynników makroekonomicznych, jak choćby deflacja. Z badania przeprowadzonego dla Boston Consulting Group wynika, że coraz większym wyzwaniem są dla nich również różnice pokoleniowe.

To, co młodsi konsumenci traktują jako absolutny pewnik, jak choćby wykorzystanie nowych technologii czy specjalne przywileje dla stałych klientów, dla starszych niekoniecznie ma aż tak duże znaczenie. Z kolei im konsument starszy, tym większą uwagę zwraca na dodatkowe elementy w działalności firm, np. tworzenie dobrych miejsc pracy czy sposób wykonania produktu, na co młodsi zwracają mniejszą uwagę. 

Zgodnie z danymi firmy SalesBee stały klient może jednorazowo wydać w sklepie internetowym nawet pięciokrotnie więcej pieniędzy niż osoba, która korzysta z jego usług po raz pierwszy. Dlatego zdaniem tej firmy warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych zakupów.

Czytaj więcej w Rzeczpospolitej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum