Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Różowy Październik, czyli jak centra handlowe i firmy właczają się w walkę z rakiem piersi

14 i 15 października, w Światowy Dzień Walki z Rakiem Piersi centra handlowe przeprowadzają akcje społeczne, które mają uświadomić konieczność badań profilaktycznych. W akcję włączyła się też Purella Superfoods i Ewa Chodakowska.  Purella przeznaczy 10% ze sprzedaży limitowanego, różowego batona BeRAW na Fundację OnkoCafe - Razem Lepiej i pomoc kobietom z rakiem piersi. W tym roku akcja wspierana jest także przez Omenę Mensah.
Reklama

Wroclavia włącza się w obchody Pink October, czyli Różowego Października – miesiąca poświęconego podnoszeniu świadomości raka piersi. Od 11 do 13 października w centrum odbędą się darmowe konsultacje z brafittingu, czyli odpowiedniego dobierania biustonosza. 14 października przed Wroclavią stanie Mammobus, w którym będzie można wykonać badanie mammograficzne. 14 i 15 października fasada budynku zostanie podświetlona na różowy kolor.

Z kolei Centra Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa  zachęcają do badań profilaktycznych, przypominają o tym, że warto dbać o swoje zdrowie i „dmuchać na zimne”.
W centrach na nośnikach informacyjnych pojawiły się plakaty, na lustrach różowe nalepki pobudzające świadomość profilaktyki raka piersi. Obiekty nawiązały współpracę z fundacją Spa For Cancer, która opiekuje się kobietami w trakcie leczenia oraz po doświadczeniu z nowotworem. 

22 października w każdym z centrów Designer Outlet pojawi się mammobus, który będzie dostępny dla chętnych do badania klientek. – Bezpłatne badania mammograficzne dostępne będą w godzinach 10:00 – 18:00. 

Październik obchodzony jest na świecie jako miesiąc świadomości raka piersi od 1985 roku. 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum