Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ruch wchodzi w marki własne

Do końca roku w kioskach Ruchu, opatrzonych nowym logo pojawią się dwie marki własne w kategorii produktów FMCG. Docelowo ma być ich więcej, ale firma na razie nie zdradza jaka to będzie ilość.
Reklama

Wiadomo natomiast, że udział w sprzedaży produktów FMCG ma wynieść 50 proc. Tyle samo ma przypadać na sprzedaż prasy. Mocnym atutem nowej oferty Ruchu ma być kawa sprzedawana w kioskach przy głównych ciągach pieszych, opatrzonych nazwą Ruch Cafe. Jej podstawową cenę ustalono na 2,99 zł. Wyższe ceny będą miały cappuciono, latte. -

Spółka wprowadza również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenia wyniesie 55 mln zł do końca 2011 r. - mówi Anna Walczakowska, członek zarządu Ruchu, odpowiedzialna za sprzedaż detaliczną. Te koszty mają się przełożyć na wzrost sprzedaży, gdyż dzięki lepszemu monitoringowi możliwe będzie lepsze zarządzanie asortymentem. W tym celu w 1500 punktach zaistalowane zostaną nowe kasy.

Struktura organizacyjna spółki została zmieniona i scentralizowana. Zamknięto 14 dyrekcji regionalnych i zastąpiono je 1 centrum zarządzania w Warszawie. Główne obszary zmian dotyczą modelu zarządzania, logistyki i informatyki. Dzięki tym zmianom firma chce doprowadzić Ruch do konkurencyjności, efektywności i rentowności. Scentralizowane zostaną usługi księgowe, które będą prowadzone z centrum w Katowicach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.