Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ruch wprowadzi usługi dodatkowe i wzmocni dział hurtu

Ruch wraz z nowym kioskiem i logo firmy wprowadza nową jakość obsługi klienta. Firma zainswestuje w szkolenia pracowników i nowe standardy obsługi. Ofertę tytułów prasowych oraz produktów pierwszej potrzeby uzupełni oprócz kawy na wynos także możliwość zrealizowania wybranych usług tj. płatności masowe, czy przesyłki kurierskie. Wszystko, by w 2016 roku sprzedaż w kioskach Ruchu była dwukrotnie wyższa.
Reklama

W ramach zmian organizacyjnych firma zatrudniła 90 specjalistów, którzy egzekwują prezentację oferty detalicznej, ale także służą radą i pomocą operatorom kiosków. Firma chce, aby pion hurtu stanowił wsparcie dla detalu w zaopatrzeniu w kategorie impulsowe. Chce być także wyspecjalizowanym dostawcą dla innych, podobnych sieci sklepów.

- Bardzo dużo uwagi poświęcamy na wzmacnianie naszych atutów, którymi są niewątpliwie baza klientów i dostawców, logistyczne know-how kolportażu prasy, największa w Polsce sieć sprzedaży pod powszechnie znaną marką oraz aktywa nieruchomościowe. Koncentracja na rentownej sieci sprzedaży, zmiana struktury sprzedaży FMCG pod kątem zyskowności oraz rozwój sieci partnerskiej stworzą podstawy stabilnej przyszłości - mówi Wojciech Heydel, prezes zarządu spółki.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.