Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rusza kampania promująca makrelę – Jakub Kuroń ambasadorem

W ostatnim kwartale 2021 r. w mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej pojawi się nietypowa kampania. „Makrela superdobra” to projekt mający na celu promowanie spożywania makreli, która w Polsce wciąż znana jest głównie jako rodzaj wędzonej przekąski o dość ograniczonym zastosowaniu kulinarnym.
Reklama

Inicjatywa Holenderskiej Agencji Rybnej Nederlands Visbureau może przyczynić się do zmiany tego podejścia poprzez szereg działań informacyjnych, a także aktywności inspirujących do częstszego sięgania po ten gatunek ryby. Kompleksowym planowaniem i realizacją działań PR wokół akcji zajmuje się agencja 24/7Communication.

„Makrela superdobra” to inicjatywa skierowana do szerokiej grupy docelowej, która jeszcze nie odkryła zalet tej ryby lub nie zna różnorodności jej zastosowań. A warto zaznaczyć, że w obu tych przypadkach makrela prezentuje imponujące wyniki, począwszy od ogromnych korzyści zdrowotnych – produkt ten zawiera bowiem sporą dawkę kwasów omega-3, a dodatkowo cenne witaminy i minerały, w tym A, D, K, B12, C, a także żelazo. Drugim aspektem, o którym odbiorcy będą mieli okazję dowiedzieć się więcej, jest ten ekologiczny, związany z połowem makreli. Cały proces generuje niską, w porównaniu do innych produktów, emisję dwutlenku węgla, co przekłada się na wniosek, że makrela stanowi wybór zrównoważony. Trzecim filarem kampanii informacyjnej jest ten dotyczący uniwersalności kulinarnej makreli, która jest supersmaczna – i nadaje się także m.in. do dań z pieca, grilla czy do sałatek. Uwzględniona została ponadto kwestia samej ceny – która w przypadku makreli przedstawia się bardzo korzystnie.

- Makrela od lat pozostaje w polskiej kuchni rybą niedocenianą. Tymczasem jej smak cudownie komponuje się z pieczonymi warzywami, idealnie dopełnia smak dań kuchni śródziemnomorskiej, kocha oliwę oraz towarzystwo makaronu. Makrela to jeden z tzw. superfoods, obfitujących w wiele fantastycznych wartości odżywczych, a przy tym produkt relatywnie niedrogi. Mam więc nadzieję, że kampania promująca makrelę przyczyni się do wzrostu jej popularności, a sama ryba na stałe, w wielu urozmaiconych odsłonach, trafi na polskie talerze, wzbogacając w ten sposób repertuar gatunków rybnych, po które sięgamy - mówi Jakub Kuroń, ambasador akcji „Makrela superdobra”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.