Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
1 marca br. rusza kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra. Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia br., są nowoczesne telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne.
Loteria promocyjna Tatry, to okazja do wygrania dopasowanych do potrzeb konsumentów nagród. Nie inaczej jest tym roku – do wygrania oprócz piwa Tatra JP są nowoczesne telewizory marki LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 cali i aplikacjami smart TV. Tegorocznej loterii towarzyszy dedykowana kampania telewizyjna utrzymana w odświeżonej konwencji – w Tatrach miliony nagród do wygrania.
– Z przeprowadzonych badań wiemy, że loteria Tatry ma jeden z najwyższych na rynku poziomów zainteresowania ze strony konsumentów, dlatego staraliśmy się, aby oferowane w tym roku nagrody były dla konsumenta jeszcze bardziej atrakcyjnie niż dotychczas. – mówi Julia Czyżykowska, Kierownik marki Tatra.
Przeczytaj także:
Oprócz kampanii telewizyjnej (emitowanej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) promocję wspierają działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Loteria rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 sierpnia br.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain, spot wyprodukował Opus Film. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.

- Wt 19:09 Oszuści wyłudzają dane i pieniądze poprzez portal sprzedażowy
- Wt 18:44 Auchan chce pozyskać lojalnych klientów wśród dużych rodzin
- Wt 18:10 Pepco wchodzi w e-commerce. Inne dyskonty non-food podążą za nim?
- Wt 17:33 Mlekovita przejmie grupę producentów mleka
- Wt 17:00 Rzecznik MŚP: Odebranie wsparcia z tarcz tylko po prawomocnym rozstrzygnięciu
- Wt 16:31 PSL domaga się reakcji ministra rolnictwa ws. możliwości zaprzestania...
- Wt 15:56 Żabka rusza z rotującymi promocjami happy hours
- Wt 15:50 Park handlowy w Tarnobrzegu z pozwoleniem na budowę
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.