Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rusza nowa kampania telewizyjna dedykowana płatkom kukurydzianym Lubella

Nowa kampania telewizyjna dedykowana płatkom kukurydzianym Lubella przedstawia, jak to, co najlepsze ze zboża towarzyszy nam o każdej porze dnia. Nowy spot Lubelli podkreśla, że płatki Lubella Corn Flakes mogą towarzyszyć konsumentom o każdej porze.
Reklama

Kukurydziane płatki Lubella idealnie sprawdzają się w drodze, na pierwsze lub drugie śniadanie, jako coś pysznego w ciągu dnia, z dodatkami lub chrupane prosto z paczki.

W nowej kampanii Lubella podkreśla również prosty skład i najwyższą jakość swoich produktów, których bazą jest najlepsza kukurydza. Każdy może wybrać swój ulubiony wariant: Corn Flakes Klasyczne, Pełne Ziarno lub Kakao i Miód.

Lubella rozpoczęła rok od kampanii wprowadzającej nową platformę komunikacji marki „Najlepsze ze zboża”, w której  zaprezentowała całe portfolio produktów zbożowych. Spot dedykowany linii płatków Lubella Corn Flakes jest kontynuacją komunikacji opartej na zbożowości – tym razem marka zwraca uwagę na to, że dzięki płatkom z najlepszej kukurydzy zbożem można cieszyć się na wiele różnych sposobów, o każdej porze.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum