Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rusza nowa loteria marki Harnaś

1 lutego rusza kolejna edycja jednej z największych na rynku loterii kapslowych. Marka Harnaś już po raz 12 startuje z akcją, która w tym roku odbywa się pod hasłem „Rekordowa kumulacja”. Tym razem Harnaś zapewnia największą w historii pulę nagród.
Reklama

Marka Harnaś jako pierwsza 12 lat temu wprowadziła na rynek polski loterię typu „instant—win”, w której do wygrania są piwa. Co roku akcja cieszy się dużą popularnością zarówno wśród konsumentów, jak i detalistów. Mechanika loterii jest bardzo prosta – wystarczy kupić butelkę lub puszkę piwa Harnaś ze specjalną etykietą loterii i sprawdzić, czy pod kluczykiem lub kapslem ukryta jest informacja o wygranej.

Loteria jest wspierana przez kampanię reklamową, która startuje równolegle, czyli 1 lutego emisją nowego spotu na antenie największych stacji telewizyjnych - TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Ponadto loterii towarzyszyć będzie pierwsza kampania Harnasia w Internecie, materiały POS w sklepach oraz outdoor.

Nowy spot reklamowy przenosi widzów z Podhala do Krakowa, Warszawy i jak również małego górskiego miasteczka, ponieważ w 2018 r. cała Polska wygrywa z Harnasiem. Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, natomiast zakup mediów powierzony został Initiative Media Warszawa.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (10)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum