Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Rusza remodeling sklepów Żabka

Rozpoczynamy remodeling sklepów Żabka, który polega na zmianie w doborze asortymentu, czy layoutu całego sklepu. Ma on przynieść wzrost przychodów z metra kw. oraz wzrost marży generowanej na jeden metr kw. - powiedział prezes Żabka Polska Jacek Roszyk.
Reklama

 Żabka chce remontować około 30 sklepów miesięcznie. - Placówki do remodelingu wybieramy według klucza: w pierwszej kolejności te o najlepszej lokalizacji i najwyższych obrotach. Po remodelingu sklep przynosi nam wzrost obrotów o 15 proc. - mówi prezes spółki.

Dzięki remodelingowi Żabka chce uzyskać około 15 proc. miejsca na półce, aby znaleźć miejsce na nowe kategorie produktów. Stawia na produkty convenience food, czyli mrożonki, żywność chłodzoną, czy dania gotowe.

Prezes przyznaje, że do spółki zgłaszają się sklepy, które chciałyby dołączyć do sieci.
- Proponujemy im wtedy współpracę na zasadzie "Sklep za czynsz". Jest to nasz nowy projekt, który realizujemy od kilku miesięcy. Wynajmujemy sklep od dotychczasowych właścicieli. Czynsz stanowi równowartość jego dotychczasowego zarobku. Jest to pewna alternatywa dla franczyzy - mówi Jacek Roszyk.

Ponadto, spółka zamierza otwierać około 250 nowych sklepów Żabka rocznie. - W tej strategii liczy się dla nas głównie lokalizacja. Widzimy, że nie ma korelacji między powierzchnią a obrotem. Czasem mniejsze sklepy, o powierzchni np. 60 metrów kw., generują większe obroty niż sklepy 100-metrowe - tłumaczy prezes.
Spółka zamierza także rozwijać koncept Freshmarket. - Traktujemy ten projekt priorytetowo. Ten sklep generuje dla nas lepsze parametry finansowe niż Żabka. Tutaj kluczowa jest także lokalizacja - mówi prezes.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.