PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Rusza wiosenna kampania SuperDrobu

Autor: pr 5 marca 2020 10:32

Rusza wiosenna kampania SuperDrobu Fot. materiały prasowe

SuperDrob powraca z nową, wiosenną kampanią reklamową. Linia produktów premium pod marką Kurczak Sielski będzie promowana w głównych stacjach TV oraz serwisach wideo pod hasłem „Naturalnie. Na prostych zasadach”. Dania z Kurczaka Sielskiego pojawią się także w najnowszych odcinkach programu kulinarnego „Doradca Smaku”, emitowanego na głównej antenie TVN.

W pierwszej w tym roku kampanii telewizyjnej, producent kładzie nacisk na naturalne pochodzenie i wyjątkowe walory smakowe produktów na bazie Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Szczególna uwaga skierowana jest na flagowe produkty linii – tuszkę i elementy kurczaka oraz ich różnorodne zastosowanie w kuchni.

Nowością kampanii jest billboard sponsorski. Dzięki wyjątkowej stylizacji i zastosowanej kolorystyce, produkt ma szansę wyróżnić się w bloku reklamowym, a tym samym wzmacniać świadomość marki Kurczak Sielski wśród odbiorców.

W ramach działań zasięgowych Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków pojawi się w programie kulinarnym „Doradca Smaku”, emitowanym na głównej antenie TVN. Premiera 1 odcinka z udziałem SuperDrob już 5 marca br., emisja tuż przed kolejnym odcinkiem popularnego serialu „Na Wspólnej”.

Kurczak Sielski będzie obecny w siedmiu odcinkach programu, emitowanych w marcu i kwietniu br.

Kampania rozpoczęła się od 2 marca br. na ogólnopolskich antenach TVN, TVP i Polsat, a także w kanałach tematycznych tych stacji. Spoty w dwóch wersjach (8’’ i 15’’) będą prezentowane przez pięć kolejnych tygodni.

Uzupełnieniem rozpoczynającej się kampanii telewizyjnej będzie seria materiałów, emitowana m.in. przy treściach kulinarnych w popularnych internetowych serwisach wideo. Spoty w wersjach 30’’ i 6’’, utrzymane w ciepłym, rodzinnym klimacie, podkreślają naturalne walory Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Będą emitowane m.in. w serwisie YouTube. Dodatkowo, w sieci pojawią się krótkie formy video (w serwisie YouTube) oraz banery promujące Sielskie dania do piekarnika oraz Sielskie wędliny - pod hasłem #SIELSKIEZYCIE.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację i produkcję materiałów odpowiada GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ONE House.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5861
Ilość aktualnych ofert: 516776

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,12

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.