Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ruszyła konferencja E-commerce Business Success Story & Strategies

300 profesjonalistów związanych z branżą e-commerce spotkało się dzisiaj w hotelu Sheraton w Warszawie w czasie konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies, by dyskutować o kondycji i perspektywach rozwoju branży handlu internetowego.
Reklama

W czasie trzech debat, które zgromadziły ekspertów z takich firm, jak Ruch, Gemius, Google Poland, CDP.PL, PayPal, e-Kiosk, SAS Institute, Ravelo, Answear.com, SARE czy Oriflame rozmawiamy o tym, co jest rdzeniem biznesu, czyli o strategiach, które pozwalają odnieść sukces w branży handlu internetowego. Sesję inauguracyjną poświęciliśmy trendom konsumenckim, wpływającym na kształtowanie rynku e-sklepów, roli nowych narzędzi wymiany handlowej, oraz wpływowi e-commerce na logistykę i transport, a także na zarządzanie łańcuchem dostaw i sektor bankowo-finansowy.

Jak twierdzą eksperci, uczestnicy debat, które odbywają się w czasie E-commerce Business Success Story & Strategies gospodarka elektroniczna jest i pozostanie istotnym impulsem rozwojowym polskiej gospodarki, który z roku na rok ma coraz większy udział w polskim PKB. Szybkość transferu elektronicznego pieniądza, coraz lepsze rozwiązania logistyczne, coraz większa sieć i mnogość kanałów dystrybucji, rosnąca liczba narzędzi i rozwiązań sprawiają, że konkurencja staje się coraz bardziej złożona, dynamiczna i nieprzewidywalna. Tradycyjne modele biznesowe, makro i mikroekonomiczne reguły dezaktualizują się, a nowe pokolenie i zmieniający się styl życia oraz ewolucja zwyczajów zakupowych redefiniuje krajobraz rynku, stawiając kolejne wyzwania przed graczami rynku e-commerce.

Z zaproszonymi gośćmi porozmawiamy dzisiaj o szeroko rozumianej infrastrukturze logistycznej widzianej poprzez pryzmat potrzeb i standardów e-handlu i budowaniu przewagi biznesu internetowego dzięki dobrym rozwiązaniom magazynowym i logistycznym. Odpowiemy także na pytanie, jak skutecznie łączyć handel internetowy ze sprzedażą tradycyjną oraz jakim graczom trend omnichannel służy najlepiej i jak zbudować dzięki niemu przewagę firmy na rynku.

Organizatorem konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies jest Grupa PTWP, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, wydawca prasy oraz portali biznesowych: dlahandlu.pl, Nowy Przemysł, wnp.pl, Rynek Spożywczy, portalspożywczy.pl oraz propertynews.pl.

Sponsorem konferencji była firma Ruch SA, a partnerami firmy SARE SA, SAS Institute oraz Raben Polska.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.