Ruszyła nowa kampania marki Black

W pierwszy weekend lipca rozpoczęła się nowa kampania BLACK’a, która potrwa do końca września. Marka będzie częstować napojem energetycznym BLACK After Alcohol w paśmie porannym „Wstawaj nie udawaj” w RMF MAXX, jak i podczas wieczornej audycji „POP Lista” w stacji RMF. BLACK został również partnerem największej trasy koncertowej LATO NA MAXXXA!, która zagości w 11 polskich miastach.
BLACK After Alcohol to gazowany, orzeźwiający energetyk z unikalną recepturą zawierającą w składzie glukozę, kofeinę oraz witaminę C i witaminy z grupy B. Zawarta w napoju glukoza przyspiesza proces rozkładu alkoholu, witamina C regeneruje organizm, a także redukuje negatywne objawy spożycia alkoholu. Kompleks witamin z grupy B pomaga zachować równowagę i zdrowie układu nerwowego, natomiast kofeina dostarcza energii na długi czas. BLACK After Alcohol pomaga także usunąć toksyny i szkodliwe produkty metabolizmu.
– Obserwujemy rynkowe trendy i wiemy, że konsumenci poszukują w napojach energetycznych dodatkowych funkcjonalności. W odpowiedzi na ich potrzeby powstał BLACK After Alcohol z dawką glukozy i witamin. Całą linię funkcjonalną planujemy rozwijać i wprowadzać kolejne innowacyjne produkty – powiedziała Aleksandra Grębska, Junior Brand Manager marki Black.
Przeczytaj także:
Od połowy lipca markę BLACK będzie można spotkać podczas trasy koncertowej LATO NA MAXXXA!, która potrwa aż do 22 września. Podczas 11 gorących imprez wystąpią takie gwiazdy jak Alvaro Soler, Margaret, Varius Manx, Ewa Farna, Blue Cafe, Enej, Mrozu oraz wiele innych. Na każdym evencie będzie dostępna strefa energii BLACK, który jest partnerem wszystkich letnich imprez. Dodatkowych atrakcji zapewnią występy hostess, odbędzie się także wiele dedykowanych konkursów oraz akcji samplingowych.
Na dobry początek dnia, w porannej audycji RMF MAXXX „Wstawaj nie udawaj” w godzinach od 7:00 do 9:00 słuchacze będą mogli wziąć udział w konkursach z nagrodami od BLACK After Alcohol. Akcja potrwa od 30 czerwca do piątku, 13 lipca. BLACK jest także sponsorem listy przebojów RMF FM prowadzonej przez Darka Maciborka. „POP Lista” prezentuje od wielu lat najgorętsze hity wybierane przez słuchaczy. Konkursy z zestawami BLACK After Alcohol odbędą się na antenie od 15 do 27 lipca w godzinach między 19:00 a 23:00.
Przeczytaj także:
TRASA LATO NA MAXXXA!
15.07.18 – Siemiatycze
21.07.18 – Sieradz
27.07.18 – Szczecinek
28.07.18 – Wyszków
05.08.18 – Stegna
12.08.18 – Łukowa
17.08.18 – Krasnystaw k. Lublina
18.08.18 – Grajewo
24.08.18 – Częstochowa
02.09.18 – Będzin
22.09.18 – Sosnowiec

- 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.