Ruszyła nowa kampania promująca markę Lay's

Do paczek Lay’s trafiają tylko najlepsze ziemniaki specjalnych odmian, najlepiej sprawdzających się w produkcji chipsów. Dostarczają je zaufani polscy rolnicy z ponad 70 gospodarstw zlokalizowanych
na terenie naszego kraju. W ramach Programu Agrarnego, do zakładu produkcyjnego w Grodzisku Mazowieckim, co roku trafia aż 230 tys. ton polskich ziemniaków. Nim trafią do paczek, są starannie selekcjonowane. Po umyciu i obraniu, są następnie precyzyjnie cięte na plasterki i smażone w oleju roślinnym, a na koniec smakowicie przyprawiane.
Kampania „Ziemniak, prawdziwy bohater smaku Lay’s” to szerokie wsparcie komunikacyjne, obejmujące tak zasięgowe kanały jak telewizja (link) i media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube oraz TikTok), a także dedykowane materiały POS, które zapewnią widoczność w sklepach. Dodatkowo, zaangażowani do akcji znani influencerzy zwrócą uwagę na fakt, że prawdziwi bohaterowie w codziennym życiu nie zawsze są zauważani i odpowiednio doceniani. Zaproszą do wzięcia udziału w konkursie, polegającym na przedstawieniu bohaterów z własnego otoczenia.
Kampania wystartowała w połowie października i potrwa do końca grudnia 2020 roku.