Ruszyła nowa kampania Specjala

W czarno-białych kadrach spotu, który powstał na potrzeby kampanii, rozpoznamy miejsca, postacie i atrakcje charakterystyczne dla północnej Polski. Specjal nadaje nowego kontekstu temu, co niezmienne od wielu lat. I tak np. NASI SZYBCY I WŚCIEKLI ścigają się na Motoarenach, a NASI DRIFTERZY w ślizg wchodzą bojerami na zamarzniętych jeziorach. Jak wygląda NASZ HIPSTER i kim jest NASZA GWIAZDA zobaczyć można w najnowszym spocie Specjala.
Spoty video dedykowane są każdemu z trzech województw rodzimego rynku marki: kujawsko-pomorskiemu, pomorskiemu i warmińsko-mazurskiemu. Emitowane będą na VOD, na kanale YouTube marki oraz w sieciach kin w miastach regionu, telewizji regionalnej i na zewnętrznych nośnikach digitalowych. Na podstawie spotu powstały też kreacje digitalowe i social media.
Za działania marketingowe marki odpowiadają: ATL&BTL - agencja JUST, Digital&Social Media – agencja VMLY&R, Media Relations& PR – agencja ROOTS. Planowanie i zakup mediów - dom mediowy STARCOM. Spot video zrealizowany został przez agencję Just (kreacja i nadzór) oraz FILMPRODUKCJA (producent).