Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ruszyła nowa kampania Specjala

W lipcu wystartowała nowa kampania wizerunkowa Specjala „Prawdziwy smak Północy”. Marka podkreśla w niej dumę z tego, co lokalne, bliskie i autentyczne. Po prostu - Nasze. Komunikacja obejmuje display, VOD, Social Media oraz digital outdoor, regionalną telewizję i sieć kin.
Reklama

W czarno-białych kadrach spotu, który powstał na potrzeby kampanii, rozpoznamy miejsca, postacie i atrakcje charakterystyczne dla północnej Polski. Specjal nadaje nowego kontekstu temu, co niezmienne od wielu lat. I tak np. NASI SZYBCY I WŚCIEKLI ścigają się na Motoarenach, a NASI DRIFTERZY w ślizg wchodzą bojerami na zamarzniętych jeziorach. Jak wygląda NASZ HIPSTER i kim jest NASZA GWIAZDA zobaczyć można w najnowszym spocie Specjala.

Spoty video dedykowane są każdemu z trzech województw rodzimego rynku marki: kujawsko-pomorskiemu, pomorskiemu i warmińsko-mazurskiemu. Emitowane będą na VOD, na kanale YouTube marki oraz w sieciach kin w miastach regionu, telewizji regionalnej i na zewnętrznych nośnikach digitalowych. Na podstawie spotu powstały też kreacje digitalowe i social media.

Za działania marketingowe marki odpowiadają: ATL&BTL - agencja JUST, Digital&Social Media – agencja VMLY&R, Media Relations& PR – agencja ROOTS. Planowanie i zakup mediów - dom mediowy STARCOM. Spot video zrealizowany został przez agencję Just (kreacja i nadzór) oraz FILMPRODUKCJA (producent).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum