Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania marki Cocio

Wraz z influencerami, którzy 18 lipca wyruszyli w podróż do USA by rozsmakować się w kultowej amerykańskiej Route 66, wystartowała kampania Cocio  „Taste Your Route”, realizowana przez agencję 4Frame.
Reklama

Jak smakować życie? Po swojemu. To przekaz kampanii wizerunkowej Cocio, która obejmuje działania w social mediach, współpracę z influencerami, ogólnopolski konkurs oraz eventy, wprowadzające do świata marki. Droga 66, zwana też „Drogą Matką”, odkąd powstała, jak magnes przyciągała niebanalne i nietuzinkowe osobowości.  Właśnie tą kultową trasą przejadą polscy influenerzy: Zmianoholiczka, Kameralnie, Topowa Dychai Dakann. Ekipa Cocio przez 8 dni, relacjonując na kanałach social media swoją podróż „Route 66”, będzie inspirować internautów do smakowania życia po swojemu i wyrażania w tym własnej indywidualności.

Platformą komunikacji kampanii i źródłem inspiracji oprócz kanałów digital influencerów będzie strona www.smakujcocio.pl oraz funpage @smakujcocio, które zachęcają do ruszenia z Cocio śladem najbardziej kultowych miejsc na świecie. Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostanie kanał marki na Instagramie. Razem z kampanią, rusza również ogólnopolski konkurs dla konsumentów Cocio, w którym spragnieni nietypowych wrażeń internauci mogą wygrać podróż kultową Route 66 i smakować ją po swojemu. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na www.smakujcocio.pl i dodać do galerii konkursowej zdjęcie lub film pokazujące „Jak smakujesz życie”. Do wykonania zadania uczestnicy muszą wykorzystać dowolny produkt Cocio. Prace konkursowe można wrzucać od razu z komputera lub poprzez Instagram. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.