Ruszyła trzecia Biedronka w Grójcu

Nowo otwarta Dekada Grójec to galeria typu convenience shopping center, czyli centrum „wygodne", przeznaczone do szybkich, codziennych zakupów. - Udogodnieniem dla klientów jest format galerii. To dwa jednopoziomowe obiekty podzielone na moduły, z wejściami bezpośrednio z parkingu - mówi Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty.
W centrum handlowym, którego powierzchnia najmu to 5 400 mkw. zlokalizowanych zostanie 16 salonów znanych marek, a obiekt dysponować będzie parkingiem na 180 miejsc. Swój sklep otworzy popularny supermarket spożywczy Biedronka oraz Media Expert, jedna z największych marek w branży Multimedia, RTV i AGD w Polsce. Ofertę modową tworzyć będzie CCC - lider na polskim rynku sprzedaży detalicznej obuwia oraz ogólnopolska sieć sklepów obuwniczych Ray Obuwie. Wybór odzieży i akcesoriów sportowych zapewni salon marki Martes Sport, a produkty kosmetyczno-chemiczne oferować będzie samoobsługowa drogeria Rossmann. Ofertę handlową Dekady Grójec uzupełni sklep z elektronicznymi papierosami eSmokingWorld oraz Apteka. Obecnie prowadzone są rozmowy na temat wynajmu ostatnich wolnych lokali na punkty handlowe i usługowe.
Dekada Grójec to kolejna inwestycja należąca do sieci kilkunastu obiektów handlowych typu convenience shopping center. Projekt galerii w Grójcu wykonały firmy Air Projekt i Atelier.com, a generalnym wykonawcą robót jest firma Erbus. Za komercjalizację obiektów sieci Dekada odpowiada BOIG Property Consulting.
Sześć pierwszych obiektów sieci pod wspólną nazwą Deakada działa już w Myślenicach, Skierniewicach, Sieradzu, Żyrardowie, Olsztynie oraz w Krakowie. Podobne inwestycje planowane są także Nowym Targu, Brodnicy, Rypinie, Łowiczu, Malborku i Nysie. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy usługowe i gastronomiczne.