Rynek cydru wart 100 mln zł

- Konsumenci cydru to młodzi ludzie, którzy interesują się tym, co dzieje się na świecie i śledzą trendy. Oni chcą próbować nowych rzeczy, sięgać po nowe alkohole, takie jak cydr. Jednocześnie bardzo ważne jest dla nich pochodzenie, korzenie, autentyczność, regionalność. Oni chcę wiedzieć, skąd ten produkt pochodzi? Kto za nim stoi? Gdzie jest wytwarzany? Ważne, żeby to nie był kolejny anonimowy produkt na półce. Myślę, że stajemy się pełnoprawną alternatywą dla piwa. (…) Konsumenci, którzy piją cydr tworzą polski lifestyle i oczekują, że cydr będzie dowcipny, zabawny, pokaże coś, co ich zainspiruje. W tym roku kampanią niefiltrowanego cydru, chcemy zainspirować konsumentów i jeszcze mocniej ich zachęcić do tego, by byli po prostu sobą, naturalni - dodała Agata Domaradzka, dyrektor marketingu AMBRA S.A.