Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rynek octów i przypraw stale się poszerza

- Widać, że producenci śledzą trendy żywieniowe i starają się na nie odpowiadać. Coraz bardziej popularna staje się moda na szklane opakowania, które można ponownie wykorzystać w duchu zero waste/less waste np. do przetworów. Większość produktów z naszej oferty niezmiennie od lat jest pakowana w słoiki, właśnie ze względu na klientów, którzy lubią takie rozwiązania  - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Alicja Adamiec-Ślipy, wiceprezes zarządu i dyrektor handlowy firmy Octim.
Reklama

- Ekologia to słuszny kierunek rozwoju. Możemy znaleźć coraz więcej produktów z krótkim składem i małą zawartością zbędnych surowców. Obserwujemy rozwój pozycji z kategorii eko, do których zaliczają się także nasze ekologiczne octy jabłkowy i cydrowy. Zauważyliśmy, że w codziennym stosowaniu wypierają one popularniejszy do tej pory ocet spirytusowy. Konsumenci zastępują ocet spirytusowy octem jabłkowym nawet przy wyrobie domowych przetworów - ocenia Alicja Adamiec-Ślipy.

- Na własnym przykładzie możemy pokazać, jak zwiększyła się sprzedaż octu jabłkowego: w roku 2015 było to zaledwie kilka procent udziału w ogólnej sprzedaży naszej oferty, a w 2018 aż 45%. Idea zdrowego stylu życia się umacnia, dlatego warto wyjść jej naprzeciw i wybierać zdrowe oraz sprawdzone składniki - dodaje.

Więcej na portalspzoywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum