S4 rozpoczyna współpracę z siecią Groszek
Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg ogłoszony przez Groszek. Jego celem było wyłonienie zespołu kreatywnego, który opracuje koncepcję komunikacji na 20-lecie działalności spółki.

fot. materiały prasowe
Reklama
Głównym zadaniem agencji było zaprojektowanie jubileuszowego logotypu. W zwycięskim projekcie wykorzystano motyw urodzinowego balonika, w który wpisana jest symboliczna liczba 20. Całość została utrzymana w kolorystyce stanowiącej element identyfikacji wizualnej marki. Przetarg dotyczył również opracowania hasła wpisującego się w nową strategię marki, a także podkreślającego wizję rozwoju firmy. W materiałach pojawi się zatem hasło „20 lat pełnych radości. A to dopiero początek”, które w zależności od kontekstu użycia będzie zawierało inne słowo klucz (radości/emocji/sukcesu etc.)
Ponadto agencja podjęła się stworzenia layoutu materiałów graficznych do bieżącej komunikacji z uwzględnieniem jubileuszowych motywów.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama