Sąd otworzył postępowanie sanacyjne. Piotr i Paweł wdraża plan restrukturyzacji

12 września sąd w Poznaniu otworzył postępowanie sanacyjne wobec sieci Piotr i Paweł. Obecnie sieć jest w fazie finalizowania transakcji z inwestorem strategicznym i równolegle wdraża plan restrukturyzacji oparty na trzech filarach, a dzięki otwartemu postępowaniu sanacyjnemu istnieje szansa na pomyślne przeprowadzenie zmian. - Naszym nadrzędnym celem jest utrzymanie pełnych zdolności operacyjnych firmy, a przede wszystkim zabezpieczenie należności wszystkich interesariuszy tj. m.in. dostawców, właścicieli nieruchomości, franczyzobiorców, instytucji finansowych i pracowników – informuje zarząd Piotra i Pawła.
12 września sąd w Poznaniu otworzył postępowanie sanacyjne wobec sieci Piotr i Paweł. Dzięki temu będzie możliwe przeprowadzenie planu restrukturyzacji. Zaległości finansowe będą zamrożone, ale później firma będzie musiała je spłacić. Aktualne zobowiązania finansowe będą natomiast regulowane na bieżąco - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksander Rosa, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.
Przypomnijmy, 4 września br. do Sądu Rejonowego w Poznaniu wpłynął wniosek o ogłoszenie postępowania sanacyjnego Piotra i Pawła. - Złożony do sądu w Poznaniu wniosek sanacyjny jest środkiem do realizacji tego planu, który daje czas na restrukturyzację sieci Piotr i Paweł. W ocenie zarządu wniosek ten daje realną perspektywę na normalne funkcjonowanie i rozwój firmy w przyszłości. Wdrażany plan zakłada ponadto prowadzenie rozmów dotyczących przejęcia aktywów spółki, negocjacji z bankami, a także poprawy współpracy z kluczowymi dostawcami oraz franczyzobiorcami – informuje zarząd Piotra i Pawła.
Przeczytaj także:
- Konsekwentna realizacja założonego planu pozwoli na utrzymanie podstaw naszego biznesu z uwzględnieniem bieżącego regulowania zobowiązań sieci. Intencją zarządu jest jak najlepsza współpraca z wierzycielami oraz ochrona ich należności. Wdrażany plan zakłada utrzymanie zatrudnienia na obecnym poziomie. Zarząd jest przekonany, że postępowanie sanacyjne umożliwi osiągniecie wszystkich założonych celów planu restrukturyzacyjnego – dodaje zarząd.
- Badania dotyczące rozpoznawalności marki oraz sympatia konsumentów dowodzą, że jest miejsce na rynku dla tej sieci i dla tego formatu. Jesteśmy polską siecią w unikalnym formacie i jesteśmy dumni ze swoich tradycji. Wiemy, że plan restukturyzacji ma silne podstawy i mamy pełną determinację do jego realizacji - mówi Marek Miętka, prezes Grupy Piotr i Paweł.
Przeczytaj także:
Sieć handlowa Piotr i Paweł tłumaczy, że zamierza koncentrować się na produktach z tzw. średniej i wyższej półki. - Chcemy budować pozycję lidera w segmencie up-marketowym i oprzeć swoje oblicze na produktach jakich nie ma w innych sklepach – informuje sieć.
Marek Miętka wyjaśnia, że to dla sieci szansa na zbudowanie relacji z producentami, ponieważ wielu z nich ma ofercie produkty dla bardziej wymagających klientów, których nie ma w największych sieciach handlowych. Mówi, że dla klientów Piotra i Pawła produkt i cena są ważne, ale ważniejsza jest głębokość oferty i jakość obsługi.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
-
Poszkodowany 2018-09-13 20:18:00
Założenie Prezesa o istotności "głębokości oferty" versus mniej atrakcyjna cena. Tymczasem rynek polski rozwija się trochę w inną stronę. Już dawno się mówiło, że delikatesy mają małą szansę przetrwania. I tak naprawdę po upadku Almy analitycy czekali na upadłość Piotra i Pawła. I stało się.
Najgorsze jest to, że za błędy w zarządzaniu zapłacą rolnicy.
- Pt 19:47 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- Pt 18:50 Bezobsługowy sklep Zinu Shop ruszył w Krakowie
- Pt 18:32 Kościński: Polska gospodarka w latach 2020-2022 będzie najszybciej...
- Pt 18:03 Sfinks złożył w sądzie wniosek o zatwierdzenie układu
- Pt 17:50 Gowin: KPO to plan odbudowy i przebudowy
- Pt 17:12 Do sądu trafił wniosek o zatwierdzenie układu Top Secret
- Pt 16:43 Cyfrowe "paszporty" żywności zwiększą polski eksport
- Pt 16:00 W najbliższą niedzielę sklepy zamknięte
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
- 1 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 2 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 39.18 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Metalowców, 43.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Wyględów), Jana Maklakiewicza, 38.80 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.