Salatino rozpoczyna szeroką kampanię pod hasłem „W moim tempie”

Marka Salatino po raz pierwszy w historii rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie”. W ramach działań powstał m.in. spot, który w przewrotny, humorystyczny sposób pokazuje, że sałatki Salatino to doskonałe rozwiązanie na zdrową przekąskę do pracy.
Kampania ma na celu dotarcie do aktywnych kobiet 20+, które pragną prowadzić zdrowy, zrównoważony styl życia, ponieważ chcą czuć się dobrze same ze sobą, a nie dlatego, że odczuwają presję bycia „idealnymi”.
Bohaterami spotu są młodzi ludzie, którzy poszukują różnych smaków, wpisujących się w ich gusta i preferencje. Marka Salatino, chcąc dotrzeć do nich z przekazem, wykorzystuje humorystyczną formę spotu, bawi się konwencją i pokazuje, że najważniejsza jest umiejętność zachowania dystansu do siebie i świata – dzięki temu możemy czerpać radość z życia i zachować równowagę. Nowa kampania pokazuje także, że sałatki Salatino to doskonałe rozwiązanie na wartościową przekąskę do pracy, dzięki której młodzi ludzie nie muszą spędzać długich godzin w kuchni, jeśli chcą odżywiać się zdrowo. Mogą żyć we własnym tempie, realizując swoje cele i pasje.
Kampania obejmuje 30 i 15-sekundowy spot, który będzie emitowany w telewizji (programy kobiece i lifestylowe) oraz Internecie, działania reklamowe w prasie i digitalu oraz w social mediach, a także wsparcie public relations. Za kreację kampanii oraz realizację spotu odpowiada studio filmowe KLN, a aktywności PR koordynuje agencja Hill+Knowlton Strategies.
Oferta sałatek Salatino obejmuje wiele różnorodnych smaków, w których skład wchodzą głównie ryby oraz superfoods.

- 11:13 Czesi chcą, żeby ponad połowa żywności w supermarketach pochodziła z Czech
- 11:10 Gowin: Nie ma podstaw utrzymania zamrożenia sklepów po 31 stycznia
- 10:48 Sprzedaż detaliczna w grudniu spadła o 0,8 proc. rdr
- 10:36 Niższa sprzedaż internetowa w grudniu to efekt otwarcia galerii handlowych
- 10:23 Grupa Żywiec zmienia prezesa
- 10:13 Whisky Old Perth wraca na rynek
- 09:44 W całym kraju otworzyło się ok. 70-80 obiektów gastronomicznych
- 09:28 PRCH w apelu do rządu: Otwórzcie centra handlowe 1 lutego
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.