PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Salesupply: Obsługa klienta to sposób na wyróżnienie się e-sklepu od konkurencji

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2020 15:15

Salesupply: Obsługa klienta to sposób na wyróżnienie się e-sklepu od konkurencji Fot. Shutterstock

Dla 14 proc. ankietowanych właścicieli sklepów internetowych, obsługa klienta jest istotnym czynnikiem wyróżniania się na tle konkurencji – wynika z raportu „Jak wyglądały trendy w obsłudze klienta w 2019 roku” firmy Salesupply. To drugi najczęściej wskazywany element odróżniający sklep od konkurencji, po dbaniu o doświadczenie klienta i o to, by korzystanie z platformy było przyjemne i łatwe (26 proc. odpowiedzi).

Salesupply przygotował raport dotyczący trendów w obsłudze klienta. W raporcie „Jak wyglądały trendy w obsłudze klienta w 2019 roku” starano się odpowiedzieć między innymi na pytanie, w jaki sposób kontakt z obsługą klienta wpływa na realizację celów biznesowych sklepu internetowego.

Realizacja celów biznesowych wiąże się też z zatrzymaniem pozyskanych już klientów. Także tutaj obsługa klienta jest bardzo istotna. Jak pokazują analizy Salesupply, nawet 66% klientów jest skłonnych zmienić zaufany sklep internetowy na inny, z powodu złej obsługi klienta.

Przeczytaj także:

- W dobie globalizacji, wielu sprzedawców myśli o ekspansji zagranicznej. W tym wypadku, olbrzymią rolę odgrywa obsługa w języku ojczystym: telefoniczna, mailowa, a nawet czat dostępny na stronie. Oczywiście przed inwestycją w obsługę klienta, należy rozważyć takie czynniki jak popyt, perspektywa na przyszłość czy typ produktów, które chcemy sprzedawać – zaznacza Salesupply.

Warto mieć na uwadze, że wg danych z raportu, 74% konsumentów chce obsługi w swoim języku. Lokalizacja sklepu oraz obsługa klienta w języku ojczystym, jest istotnym elementem budującym zaufanie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6026
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,44

  • Min

    3,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.