Samsung współpracuje z Visą nad udostępnieniem usługi Samsung Pay w e-sklepach

Celem firmy Samsung jest uproszczenie i przyspieszenie płatności online oraz zwiększenie ich bezpieczeństwa. Płatność w usłudze Samsung Pay, uwierzytelniana poprzez skanowanie linii papilarnych, jest prosta i bezpieczna, a przy tym wygodna dla konsumenta dzięki temu, że eliminuje konieczność czasochłonnego wprowadzania przy każdym zakupie danych karty płatniczej, danych rozliczeniowych czy adresu wysyłkowego. Wykorzystując urządzenia firmy Samsung z czytnikiem linii papilarnych, użytkownicy będą mogli dokonać natychmiastowej płatności wspólnym przyciskiem Visa Checkout/Samsung Pay – bez konieczności wprowadzania nazwy użytkownika i hasła przy każdym zakupie.
Firma Samsung chce również pomóc detalistom w zwiększaniu konwersji sprzedaży. Obecnie wciąż jeszcze występuje wiele przeszkód spowalniających finalizację zakupu i proces płatności. W rezultacie współpracy z Visa usługa Samsung Pay zmieni sytuację sklepów internetowych, zapewniając im taką samą jakość procesu sprzedaży i płatności online, jak w przypadku płatności w sklepach fizycznych za pomocą urządzeń mobilnych.
– Przemijają już czasy, w których zakupy online wymagały wypełniania obszernych formularzy czy zapamiętywania skomplikowanych danych do logowania, ponieważ takie rozwiązania jak otwarta platforma Visa Checkout stają się dostępne dla setek tysięcy sprzedawców internetowych. Z kolei firmy takie jak Samsung dostrzegają korzyści – zarówno dla konsumentów, jak i detalistów – płynące z upraszczania procesu zakupów online – powiedział Jim McCarthy, executive vice president, innovation and strategic partnerships, Visa Inc.