Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sara James śpiewa na 50-lecie Coca-Coli w Polsce

„Magia jest w nas” to tytuł singla Sary James – młodej piosenkarki. Debiutujący utwór to aranżacja przeboju z lat 90-tych, wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Cola z okazji 50-tej rocznicy marki w Polsce.
Reklama

Artystce kibicuje także Kasia Kowalska, która wykonała pierwszą wersję piosenki.

Coca-Cola od lat pełni rolę muzycznego ambasadora popkultury, stając się partnerem wielu festiwali muzycznych w Polsce.

O kampanii 50-lecia Coca-Cola

Premiera urodzinowej piosenki to część jubileuszowej kampanii 360 marki Coca-Cola w Polsce. W ramach działań przygotowane zostały spoty 30- i 15-sekundowe emitowane w radio, TV oraz kinach, kampania digitalowa i PR, OOH, materiały POS, niestandardowe aktywacje, a także loteria narodowa. Kampania obejmuje również działania w social media oraz współpracę z influencerami.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum