Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Saturn miał promocję wprowadzającą klientów w błąd

Niemiecka sieć sklepów Saturn (należąca do tej samej grupy co Media Markt) kusi swoich potencjalnych klientów dużymi promocjami. Na film kosztujący normalnie 19,99 zł sklep daje 30 proc. zniżki - czyli po przecenie cena powinna wynieść 14 zł. Jednak przy kasie okazuje się, że film nadal kosztuje 19,99 zł - informuje wyborcza.biz.
Reklama

Kierownik Saturna w Złotych Tarasach wyjaśnia, że cena 19,99 zł już uwzględnia 30-procentowy rabat i że "przecież wszystkie filmy są tak oznaczone". Jeśli tak, to gdzie poprzednia cena? - dopytuje dziennikarka "GW".

 

Sprawdzono inne "przecenione" produkty. Na niektórych widać pierwotną cenę, na innych nie. Czy to zwykła pomyłka? 

Rzecznik prasowy Saturna, Wioletta Batóg, wyjaśnia: - Wspomniany film znajdował się w koszu z produktami przecenionymi do 70 proc. ich pierwotnej ceny. Po sprawdzeniu zawartości kosza przyznaję, że znajdował się w nim wspomniany film w cenie 19,90 zł (przeceniony z kwoty 29,99 zł - naklejka z pierwotną ceną znajdowała się pod ceną obniżoną) z naklejką " - 30 proc.", co faktycznie mogło wprowadzić w błąd i sugerować, że od tej ceny przysługuje jeszcze rabat 30 proc. Płyta powinna zostać sprzedana z uwzględnieniem dodatkowego rabatu, ponieważ została przez pracowników w ten sposób oznaczona.

Saturn w ostatnich dniach zaliczył jeszcze jedną wpadkę - sprzedał jednemu ze swoich klientów używane słuchawki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.