Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Second hand Vive Profit najemcą Gemini Park Tychy

W Gemini Park Tychy otwarto mający 1,1 tys. m kw. second hand VIVE Profit, do którego należą 34 sklepy. Jak zapowiada właściciel sklepu, co tydzień trafiać będzie do niego 10 ton ubrań i tekstyliów domowych.
Reklama

2018 roku rynek używanej odzieży wart był już 24 miliardy dolarów. Jak szacują analitycy, jego rozmiar tylko w tym roku ma być 1,5 razy większy, niż rozmiar rynku sieci fast fashion. Co więcej, w 2023 jego wartość ma osiągnąć poziom 51 miliardów dolarów - czytamy w The Resale Report 2019.

 

W Polsce krajowa wartość jest szacowana obecnie na 5-6 mld złotych rocznie, a według danych GUS w sklepach z odzieżą używaną ubiera się już niemal jedna trzecia Polaków, a Polska zajmuje pierwsze miejsce na liście importerów odzieży „second hand” - wylicza.

 W 2018 roku 64% kobiet skłonne było zrobić zakupy w sklepach z rzeczami z drugiej ręki. Dla porównania w 2016 roku odsetek ten wynosił 45%. Zjawisko przyciąga dziś zarówno millenialsów - stanowią oni aż 33% kupujących w second handach, jak i baby boomersów (31%). Także pokolenie Z i X sięga po tę ofertę - podaje The Resale Report 2019.

- Sklepy second hand systematycznie zyskują nową bazę klientów w każdym wieku. Młodzież i klienci do 45 lat szukają w takiej ofercie unikatów, perełek oraz drogich marek w przystępnych cenach. Czynnikiem decydującym jest też chęć zaoszczędzenia. Oczywiście istnieje również spore grono osób, które w trosce o nasze środowisko naturalne decyduje się na zakup odzieży używanej - wylicza Łukasz Kowalczyk.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.