Selgros wprowadził testową sprzedaż wędlin z własnej wędzarni

Autor: dlahandlu.pl 4 lutego 2011 14:36

Selgros w ubiegłym roku osiągnął większe przychody w porównaniu do 2009 roku oraz zwiększył liczbę hal do trzynastu. W marcu otworzy 14. halę w Polsce, we Wrocławiu. Firma pilotażowo w kilku halach wprowadziła sprzedaż wyrobów wędliniarskich własnej produkcji - wędzonych we własnej tradycyjnej wędzarni.

- W minionym roku Selgros zmienił również wystrój hal. Zastosowaliśmy nową kolorystykę i oznaczenia działów - mówi Cezary Furmanowicz. Jako pierwsza nową wizualizację otrzymała nowa hala Łódź-Pabianicka. Nowa wizualizacja zostanie wprowadzona również w powstającej hali we Wrocławiu, a później sukcesywnie w kolejnych halach Selgros w Polsce.

W każdej hali na powierzchni około 10.000 mkw. zgromadzonych jest blisko 40.000 artykułów wszystkich branż, pogrupowanych tematycznie.  Poza standartowymi produktami spożywczymi oraz przemysłowymi Selgros od kilku lat silnie rozwija dział produktów ekologicznych oraz dział Kuchnie Świata. Kolejnym atutem firmy jest indywidualny rozbiór mięsa.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.