Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sephora: Liczba odwiedzin w e-sklepie rośnie o 40 proc. rdr.

Liczba odwiedzin w e-perfumerii sephora.pl rośnie w tempie 40% rok do roku. Przez minione 4 lata polscy konsumenci pokochali zakupy przez internet. Od 3 lat notujemy kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostu sprzedaży w kanale e-commerce. Od 2016 roku e-perfumeria notuje największe obroty w całej naszej sieci - komentuje Małgorzata Kwiecień, Senior Digital Manager SEPHORA.
Reklama

W minionym roku uruchomioną aplikację SEPHORA na smartfony. 

Sephora ma ponad 2000 punktów sprzedaży w 33 krajach. Powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach. 

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum