Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sephora planuje wsparcie sprzedaży internetowej

Sephora planuje kolejne otwarcia. 11 kwietnia br. w Galerii Echo Kielce ruszy nowy salon sieci - dowiedział się portal Propertynews.pl. Powierzchnia sklepu liczyć będzie 323 mkw.
Reklama
- W ciągu roku planujemy też otwarcia kolejnych perfumerii. Obserwujemy bacznie rynek nowych inwestycji, zarówno w miastach, w których nie ma jeszcze perfumerii, jak i w tych, w których możemy spodziewać się kolejnych - mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska.

Sieć zdecydowała się też na remodeling swoich sklepów we wrocławskiej Koronie oraz w C.H. Auchan w Mikołowie, wprowadzając rozwiązania zgodne z najnowszym konceptem Sephora. Salon w Mikołowie zyskał także nową witrynę.

Jak mówi Adam Kołodziejczyk, bardzo dobrze rozwija się kanał sprzedaży internetowej. - Sklep internetowy, który swoją premierę miał w lutym 2014 roku, już po drugim miesiącu działania przekroczył nasze oczekiwania. Skala zamówień w sklepie internetowym w ciągu miesiąca, jest porównywalna z liczbą zamówień w największych stacjonarnych perfumeriach Sephora - podkreśla.

Rynek kosmetyków selektywnych w Polsce, zdaniem dyrektora Sephora Polska, ciągle jeszcze się rozwija i ma duży potencjał w porównaniu do krajów Europy Zachodniej. - Klienci ciągle najchętniej sięgają po marki znane, jednakże wraz z umasowieniem się niektórych kategorii produktowych, pojawia się wyraźny trend poszukiwania produktów wyjątkowych, które zna i używa znacznie mniejsza grupa klientów. Dokładnie taki sam trend obserwujemy, w znacznie szerszej skali, w Europie Zachodniej - tłumaczy.

Dlatego w 2015 roku konsekwentnie rozwijana bedzie oferta właśnie takich produktów oraz usług. Planowany jest też dalszy rozwoju sprzedaży internetowej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.