Sephora w lutym otworzy sklep internetowy

- Stawiamy na synergię sprzedaży offline i online w odpowiedzi na wyraźny globalny trend łączenia różnych kanałów dystrybucji w handlu detalicznym - mówi Wirtualnemedia.pl Jakub Jasiński, odpowiedzialny za projekt e-commerce w Sephora Polska.
Jasiński podkreśla, że firma obserwuje, że klienci chcą mieć dostęp do jej oferty o dowolnej porze przy zachowaniu wysokich standardów obsługi. -W sklepie internetowym działającym pod adresem Sephora.pl dostępna będzie ta sama oferta produktowa jak w sieci stacjonarnych perfumerii.
Polski sklep internetowy Sephory powstaje w oparciu o platformę francuskiego serwisu tej sieci, a ponadto będzie wykorzystywał rozwiązania sprawdzone w Stanach Zjednoczonych.
Firma Sephora ma ponad 1800 perfumerii na całym świecie, a jej sklepy internetowe działają w Kanadzie, Meksyku, Brazylii, USA, Francji, Włoszech i w Chinach.
Konkurencyjna sieć perfumerii Douglas swój sklep internetowy uruchomiła jesienią 2010 roku.