Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sephora z 14 mln zł straty w Polsce. Będzie przegląd nierentownych placówek

W 2020 r. spółka Sephora Polska osiągnęła przychody ze sprzedaży netto w kwocie 530 mln zł. Strata to 14 mln zł. Sieć zamknęła trzy placówki. W planach ma jedno otwarcie oraz weryfikację istniejących drogerii pod kątem ich rentowności.
Reklama

88 perfumerii, trzy zamknięcia

Na dzień 31 grudnia 2020 spółka posiadała 88 perfumerii. W roku 2020 trzy perfumerie zostały gruntownie przebudowane: Arkadia Warszawa, Magnolia Wrocław i Floriańska Kraków. W jedenastu perfumeriach przeprowadzono renowacje (Pasaż Grunwaldzki Wrocław, Promenada Warszawa, Plaza Poznań, Trzy Stawy Katowice, Echo Kielce, Agora Bytom, Mazovia Płock, Plaza Rzeszów, Aleja Bielany Wrocław i Galeria Bałtycka Gdańsk), a kolejne pięć perfumerii poddano mniejszym unowocześnieniom (Warszawa Marki, Kraków M1, Warszawa Nowy Świat, Plaza Lublin, Słoneczna
Radom). Do końca 2020 roku zamknięte zostały trzy perfumerie: Warszawa Bemowo, Plejada Bytom, Renoma Wrocław.

14 mln zł starty

 

W 2020 roku spółka osiągnęła stratę netto w wysokości 14 mln zł. 

- Ze względu na trudną sytuację związaną z wystąpieniem pandemii koronawirusa oraz wprowadzane przez Rząd ograniczenia (3 lockdown’y), Spółka podjęła znaczne działania w celu adaptacji do nowych warunków. W szczególności skupiono się na wprowadzaniu udogodnień i nowoczesnych rozwiązań zarówno w obszarze sklepu internetowego, jak i w sklepach stacjonarnych jednocześnie pamiętając o zapewnieniu bezpieczeństwa klientów i pracowników - pisze firma w swpiom sprawozdaniu.


W roku 2020 spółka Sephora Polska osiągnęła przychody ze sprzedaży netto w kwocie 530 mln zł. Sprzedaż została wygenerowana zarówno w sklepach stacjonarnych, jak również w sklepie internetowym. Ponadto podjęto liczne działania prowadzące do redukcji oraz optymalizacji kosztów.
Główne inicjatywy:
▪ wdrożenie nowej platformy internetowej i nowej aplikacji, które ułatwiają klientom dokonywanie zakupów oraz są dla nich źródłem wiedzy o produktach i usługach oraz inspiracji;
▪ wprowadzenie Click&Collect (odbiór zamówienia internetowego w perfumerii) - rozszerzenie możliwości realizacji zakupów w kanale sprzedaży ecommerce;
▪ wprowadzenie Call&Collect (telefoniczne złożenie zamówienia) – rozszerzenie możliwości realizacji zakupów bez konieczności fizycznej obecności w perfumerii;
▪ wprowadzenie ExpertChat na sephora.pl – wirtualna konsultacja z konsultantem Sephora;
▪ wprowadzenie do oferty nowych marek makijażowych i pielęgnacyjnych, bądź rozszerzenie dystrybucji marek do większej liczby perfumerii: Tarte, Ole Henriksen, Wishful, La Mer.

Plany

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.