Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Shein: Analiza trendów w czasie rzeczywistym pozwala produkować tylko tyle ubrań, ile trzeba

Marka SHEIN, producent i dystrybutor ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, wprowadza program wsparcia dostawców - Supplier Community Empowerment. Na zrealizowanie programu producent przeznaczył 14,9 mln. dolarów.
Reklama


Zadaniem programu Supplier Community Empowerment jest reorganizacja procesów produkcyjnych. Jednym z elementów programu SCE jest synchronizacja i aktualizacja procesu produkcji na żądanie. Poprzez analizę trendów w czasie rzeczywistym, wszystkie produkty powstają w małych ilościach (między 100-200 sztuk), a następnie, w zależności od wyników sprzedaży, ich produkcja może zostać zwiększona lub zaniechana. Dokładnie taki proces używany jest w SHEIN. Dzięki temu marka może ograniczać nadprodukcję, jednocześnie zaspokajając zróżnicowane potrzeby konsumentów.

Aby polepszyć warunki w fabrykach prowadzonych przez dostawców SHEIN oraz poprawić procesy produkcji, marka przeznaczyła 14,9 milionów dolarów na wdrożenie kluczowych zmian, które obejmą około 60 000 metrów kwadratowych fabryk i usprawnią warunki pracy 3 900 pracowników. Wprowadzanie zmian zakończy się we wrześniu 2022 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum