Shelfwise: Dążymy do tego, by stworzyć sklep bezobsługowy

- Firmy oszczędzają czas handlowców, dzięki czemu można alokować ich do innych zadań. Wiele się mówi o tym, że automatyzacja zabiera pracę, a jest dokładnie odwrotnie - potencjał ludzi zostaje uwolniony - Konrad Szczukiewicz, członek zarządu w Shelfwise opowiada o rozwiązaniu, które może zmienić podejście do pracy handlowców i robienia zakupów.
Shelfwise to jeden z sześciu start-upów, które wygrały tegoroczny konkurs Start-Up Challenge. Oprogramowanie do monitoringu półek sklepowych w czasie rzeczywistym zachwyciło jury. Platforma, którą stworzył start-up Shelfwise, pozwoli handlowcom nie tylko zaoszczędzić czas i przeprowadzić audyt półek w kilka minut, ale również uwolnić ich potencjał i skupić się na budowaniu marki.
Stworzyliście aplikację do analizy ekspozycji pólek sklepowych. Skąd wziął się pomysł?
Przeczytaj także:
Konrad Szczukiewicz, członek zarządu w Shelfwise: - Tak naprawdę to pomysł przyszedł do nas. Oddział firmy Philip Morris w Singapurze szukał tego typu rozwiązania dla swoich przedstawicieli handlowych.
Analiza ekspozycji sklepowych półek pochłania sporo czasu handlowców, dlatego firma zdecydowała postawić na automatyzację w tym obszarze. Gdy otrzymaliśmy zapytanie ofertowe, sprawdziliśmy, jak wygląda sytuacja w branży FMCG i czy jest szersze zapotrzebowanie na tego typu rozwiązanie. Okazało się, że firmy wydają miliony na reklamę, z kolei z badań wynika, że 70 proc. klientów podejmuje decyzje zakupowe, stojąc przed półką sklepową. Udało nam się wygrać przetarg i stworzyliśmy aplikację.
Przeczytaj także:
Jakie korzyści może zyskać firma dzięki aplikacji?
- Po pierwsze – o czym już wspomniałem – firmy oszczędzają czas handlowców, dzięki czemu można alokować ich do innych zadań. Wiele się mówi o tym, że automatyzacja zabiera pracę, a jest dokładnie odwrotnie - potencjał ludzi zostaje uwolniony. Platforma pozwala pracownikom skupić się na obowiązkach, które kreują większą wartość dodaną – na relacjach międzyludzkich. Przedstawiciel handlowy spędzi w danym sklepie tyle samo czasu, ale zamiast poświęcić go na powtarzalny i nudny audyt półki, będzie mógł skupić się na rozmowie z kierownikiem sklepu i budować relację oraz markę firmy.
Po drugie, nasze rozwiązanie nie tylko pozwala dokonać szybkiej analizy sklepowej półki w czasie rzeczywistym. Algorytm w krótkim czasie przetwarza zebrane dane oraz udziela przedstawicielowi handlowemu rekomendacji, np. w jaki sposób ułożyć produkty na półce albo czy towar jest rozłożony według planogramu. Dokonuje także oceny ekspozycji półki i jej wpływu na sprzedaż.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- 22:25 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- 19:59 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.