Shell w nowym koncepcie sklepu na stacji przewidział piwniczkę z piwami

W sklepie na stacji znajdzie się m.in. chłodzone pomieszczenie typu "beer cave", w którym będzie można zaopatrzyć się w różnorodne gatunki piw. Na stacji dostępne będą także gotowe do spożycia dania, pieczywo, świeże owoce i warzywa oraz kolekcja win.
Oferta gastronomiczna pod marką Deli2go pojawiła się na stacjach Shell w 2013 roku. W ofercie znalazły się wówczas kanapki, zapiekanki, croissanty. Od stycznia 2015 roku Shell promował produkty pod logo Deli2go jako ofertę śniadaniową na wybranych stacjach. Na innych rynkach brand gastronomiczny Deli2go eksponowany jest zewnątrz stacji, które oferują produkty pod tą marką.
Teraz także stacje w Polsce zyskają obrandowanie Deli2go, a na stacjach powstanie wydzielona strefa konsumpcji pod tą marką, gdzie będą sprzedawane ciepłe i zimne dania, napoje oraz kawa pod marką Deli2go lub Costa Coffee, w zależności od tego czy w placówce jest maszyna vendingowa Costa Coffee.
Shell rozpoczął wprowadzanie na swoich stacjach zmian związanych ze zmianą wyglądu, obsługi i oferowanego asortymentu towarów. Pierwszy etap potrwa do końca przyszłego roku. Pierwszym obiektem działającym w odmienionym formacie sklepowo-kawiarnianym jest stacja położona na południu Krakowa, w sąsiedztwie dużych osiedli i autostradowej obwodnicy miasta.
Stacje Shella, w zależności od lokalizacji, typu obsługiwanych klientów i osiąganych obrotów przybiorą charakter kawiarniany, sklepu osiedlowego czy obiektu szybkiej obsługi. Wśród nowości znalazły się m.in. terminale przy dystrybutorach przeznaczone do zamawiania posiłków i gorących napojów.
Shell Polska ma 416 stacji benzynowych w Polsce, z których 15 zostało otwartych w tym roku. Do końca roku planowane jest uruchomienie jeszcze kilku obiektów.