Sieć 1 Minute zrezygnuje ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego
Właściciel sieci sklepów convenience 1 Minute, firma Lagardère Travel Retail, wycofuje ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego – poinformowało Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Firma zobowiązała się wprowadzić zmiany do 2025 roku.

Fot. za lagardere-tr.pl
Reklama
Firma Lagardère Travel Retail przoduje w branży turystycznej i jest obecna w 20 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. W Polsce Spółka Lagardere Travel Retail, działająca przez ostatnich 18 lat pod nazwą HDS Polska, zarządza siecią 630 sklepów prasowych pod markami Inmedio, Relay, Virgin, Discover, a także sklepami typu convenience pod marką 1 Minute. Posiada również 80 lokali gastronomicznych, w tym kawiarnie, bistro, piekarnie z ofertą restauracyjną oraz sklepy Duty Free na lotniskach.
Firma zobowiązała się wprowadzić globalne zmiany do 2025 roku, ale prace nad wycofaniem jaj z chowu klatkowego już ruszyły. Obecnie jajka “trójki” zostały wycofane w Niemczech oraz we Włoszech.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama