PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sieć ABC rozpoczęła rebranding (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 29 września 2020 11:20

Sieć ABC rozpoczęła rebranding (galeria) Eurocash zmienia sklepy ABC, fot. mat. pras.

Pomarańczowo-zielone sklepy ABC zyskają nową żółto-zieloną szatę, sieć zmieni także swoje logo. W myśl hasła „Z nami Ty jesteś marką” na nowych szyldach sklepowych, oprócz logotypu i nazwy sieci, pojawi się również spersonalizowana nazwa placówki. Takie zmiany będą stopniowo wprowadzane we wszystkich placówkach w Polsce. Łącznie jest ich już ponad 9 000. Do tej pory sieć ABC otworzyła dwie placówki w nowej odsłonie.

- Sklepy partnerskie ABC rozwijamy od 1999 roku w ramach naszej jednostki biznesowej Eurocash Cash&Carry. W tym czasie ABC stało się największą siecią sklepów w Polsce. Ten koncept jest uniwersalny i sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach. Przedsiębiorcy decydując się na współpracę z nami, zyskują zarówno szyld rozpoznawalnej marki, jak i wsparcie marketingowe oraz zatowarowanie. Niemniej jednak o ostatecznym kształcie oraz ofercie swojego sklepu decydują przedsiębiorcy. To właśnie oni od 20 lat stanowią o sile tej sieci i właśnie to chcemy pokazać wprowadzając nasze zmiany. Naszym celem jest budowanie skutecznych przewag tych sklepów i stałe podnoszenie ich konkurencyjności – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.

ABC - nowe logo.png
ABC - nowe logo.png

 

Sklepy ABC zyskają zarówno nowy kolor – od tej pory będą żółto-zielone, a także nowy logotyp i szyldy sklepowe, które dodatkowo pozwolą niezależnym przedsiębiorcom spersonalizować swoją placówkę. Nowa identyfikacja wizualna sklepów będzie wprowadzana stopniowo od listopada zarówno w nowo otwieranych sklepach, jak i tych już działających. Sieć podkreśla, że decyzja o skorzystaniu z wprowadzonych rozwiązań będzie należeć do samego właściciela sklepu.

- Zmiana wizualizacji sklepów ma pokazać przewagę wynikającą ze szczególnej roli właściciela sklepu i jego placówki dla lokalnych społeczności. To przedsiębiorcy stoją na straży lokalnych potrzeb swoich klientów i budują swoją markę, a my jako organizator sieci chcemy ich w tym wspierać. Mam tu na myśli zarówno nowy logotyp, zmiany w kolorystyce sklepów, możliwość nadania placówce własnej nazwy, ale także remodeling konceptu, który ma zwiększać ich funkcjonalność i konkurencyjność asortymentową. To właściciel sklepu zdecyduje z których wprowadzonych przez nas zmian będzie chciał skorzystać i w jakim stopniu. Znak ABC jest gwarantem wsparcia niezależności, dostępu do najlepszych rozwiązań handlowych i możliwości oferowania korzyści cenowo – promocyjnych wynikających ze skali Grupy. Jestem przekonana, że z nowym podejściem do budowania systemu partnerskiego ABC, przedsiębiorcy mogą planować swój dalszy rozwój – wyjaśnia Małgorzata Obrębska, dyrektor generalna Eurocash Cash & Carry.

Poza zmianami wizualnymi, właściciele sklepów będą mogli wprowadzić również szereg modyfikacji we wnętrzach swoich placówek. Sieć zapewni m.in. nowe lady sprzedażowe, których budowa pozwala na ekspozycję impulsowych produktów spożywczych i chemicznych, a także nowe regały do ekspozycji warzyw i owoców. Dostępne będą również rozwiązania, których celem jest poprawa widoczności asortymentu, wsparcie sprzedaży sezonowej, czy promocji. Nowa odsłona sklepów ABC jest jeszcze bardziej skupiona wokół idei promowania lokalnych dostawców i produktów. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • s 2020-09-29 14:38:36

    Podszywanie się pod kolorystykę Żabki :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7668

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,32

  • Śr

    4,44

  • Min

    3,87

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.