Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sieć bi1 chce mieć więcej produktów od lokalnych wytwórców

Lokalni producenci wyraźnie zyskują w oczach handlowców. Sieci organizują specjalne akcje w których mali wytwórcy mogą słać zgłoszenia z propozycją umieszczenia swoich wyrobów na ich półkach. Taką inicjatywę podjęła sieć hipermarketów bi1.
Reklama

- W celu rozwoju lokalnych rynków, wzmocnienia potencjału gospodarczego regionów i ich rozwoju społeczno-ekonomicznego, oprócz produktów z własnej produkcji, stawiamy na współpracę z lokalnymi producentami i dostawcami. Intensywna współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami zwłaszcza z segmentu zdrowej żywności, ekologicznych upraw, to bardzo ważny element naszej handlowej polityki. Wśród lokalnych dostawców mamy zarówno małe jak i średnie przedsiębiorstwa, funkcjonujące często jako biznesy rodzinne. Z przeprowadzonych badań, wynika, że nasi klienci są zainteresowani między innymi lokalnymi, unikalnymi produktami z różnych regionów. - pisze sieć na swojej stronie.

Sieć przygotowała dla lokalnych wytwórców specjalny formularz zgłoszeniowy. Przypomnijmy, że takie inicjatywy podejmują już m.in. takie sieci jak Biedronka czy Kaufland.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum