Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sieć Chorten zaczynała od 20 sklepów. Po 12 latach jest ich 2100

Już ponad 2100 placówek partnerskich współpracuje z Polską Grupą Sklepów Spożywczych Chorten. Sieć zaczynała od 20 placówek, tylko w województwie podlaskim. Teraz jest ich ponad 100 razy więcej i są w każdym regionie kraju.
Reklama

- Jesteśmy interesującą alternatywą dla różnych konceptów franczyzowych, gdyż w naszym przypadku właściciele sklepów mają dużą niezależność w prowadzeniu biznesu i nie narzucamy im np. wielkości zamówień. Mamy do zaproponowania wiele korzystnych umów handlowych z producentami i dystrybutorami, a to pomaga w rozwoju poszczególnych placówek – mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Wiele nowych placówek pod logo z drzewkiem dębu pojawiło się w tym roku na południu i zachodzie kraju. Niemal codziennie podpisywane są nowe umowy partnerskie. W ciągu ostatniego miesiąca sfinalizowano ich ponad 30. Do Grupy Chorten dołączyły sklepy od Białej Podlaskiej, przez Bielsko-Białą, Łódź, Wrocław, po okolice Szczecina. Na współpracę decydują się właściciele, którzy otwierają nowe punkty, jak też detaliści, którzy prowadzą już po kilka punktów handlowych. Formaty tych placówek są różne: markety, osiedlowe delikatesy, sklepy małoformatowe punkty na stacjach benzynowych. Są to sklepy ogólnospożywcze, jak też specjalistyczne, alkoholowe czy mięsne.

- Każdemu detaliście jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania, które poprawią jego sytuację na rynku. Pojedynczy sklep nie jest bowiem w stanie wynegocjować takich umów z producentami, dystrybutorami, jakie my mamy do zaoferowania – podkreśla Krzysztof Pakuła.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum