Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sieć Dino otwiera średnio 17 sklepów miesięcznie

Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca września 2020 r. 153 nowe sklepy wobec 138 rok wcześniej. Na koniec września 2020 r. sieć liczyła 1371 sklepów, wobec 1113 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 532,7 tys. mkw. wobec 430,5 tys. mkw. rok temu
Reklama

Przypomnijmy, przychody spółki z Krotoszyna wyniosły w pierwszym półroczu br. 4 685,8 mln zł. Nakłady inwestycyjne w tym okresie to 436 mln zł, a wynik EBITDA to 428,8 mln zł.

Na koniec czerwca br. sieć Dino obejmowała 1 302 placówki pod szyldem Dino, tj. o 246 sklepów więcej rok do roku. – Widzimy, że otwarcia nowych marketów Dino spotykają się z pozytywną reakcją lokalnych społeczności, dlatego konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię i utrzymujemy wysokie tempo rozwoju. Planujemy, że w 2020 roku na inwestycje przeznaczymy ok. 950 mln zł, z czego zdecydowaną większość – na rozwój sieci marketów i zaplecza logistycznego. – mówi Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino Polska S.A.

W pierwszym półroczu 2020 r. spółka uruchomiła swoje piąte centrum dystrybucyjne, zlokalizowane w Łobzie w województwie zachodniopomorskim, oraz podjęła decyzję o budowie kolejnych dwóch – w Sieroniowicach w województwie opolskim i w Sierpcu w województwie mazowieckim.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum