Sieć Iceland wprowadza do sprzedaży biodegradowalną gumę do żucia

Brytyjska sieć Iceland wprowadza do sprzedaży gumę do żucia niezawierającą plastiku. To kolejny krok detalisty w kierunku eliminacji tworzyw sztucznych z produktów marek własnych.
Badania przeprowadzone dla sieci wykazały, że spośród 2000 ankietowanych Brytyjczyków aż 85% nie wie, że guma do żucia zawiera zwykle śladowe ilości plastiku. Większość respondentów zgodziła się ze stwierdzeniem, że na markach spoczywa obowiązek wyjaśnienia, jakie składniki zawierają ich produkty.
60% badanych, którzy kupują gumę do żucia powiedziało, że wolałoby produkt, który nie jest wyprodukowany z syntetycznych składników.
Przeczytaj także:
Badania wykazały również, że każdego roku w Wielkiej Brytanii konsumuje się ponad 100 000 ton gumy do żucia, a 95% brytyjskich ulic jest nią poplamionych. Lokalne władze wydają rocznie około 60 milionów funtów na sprzątanie.
Nowy produkt Iceland nosi nazwę Simply Gum i jest wykonany z całkowicie naturalnych składników. Jest biodegradowalny, dzięki czemu bardziej przyjazny dla środowiska.
Przeczytaj także:
Założyciel Iceland i przewodniczący zarządu, Sir Malcolm Walker powiedział: - Simply Gum wykorzystuje oryginalną substancję chicle i jest w pełni biodegradowalna. Cieszymy się, że możemy ją udostępnić brytyjskim konsumentom w naszych sklepach, aby mogli mieć rzeczywisty wybór odnośnie tego, co konsumują i jaki mają wpływ na środowisko.
Walker dodał, że nowy produkt Iceland jest także dużym krokiem w kierunku przejrzystości produktów, ponieważ producenci gum ukrywają jej skład pod pojęciem "baza gumy".


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 10:54 Starcom z obsługą marki Tarczyński
- 10:50 W grudniu wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była o 2,5 proc....
- 10:46 Obecny lockdown niszczy nadzieje na sezon wyprzedażowy
- 10:42 Nowa handlowa danina: stawki, wyłączenia i deklaracje
- 10:23 Jarosław Baran prezesem Orlen China
- 10:23 Towary ekologiczne kupujemy na bazarach i w dyskontach
- 10:18 Primark otworzy sklep w Katowicach ... w 2023 roku
- 10:12 Aldi w kolejnych warszawskich dzielnicach
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.