Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sieć Lidl za rok przekroczy 100 sklepów w USA

Lidl planuje otworzyć 25 sklepów na wschodnim wybrzeżu USA do wiosny 2020 r. W ten sposób powiększy swoją sieć w Stanach Zjednoczonych do ponad 100 sklepów – informuje IGD Retail Analysis.
Reklama

Ekspansja Lidla zaplanowana jest w stanach: Maryland, New Jersey, Nowy Jork, Północna Karolina, Pensylwania, Południowa Karolina i Wirginia. Plany obejmują otwarcie pierwszych sklepów na Long Island w Nowym Jorku.

- Rozwój w USA był wolniejszy niż przewidywano w momencie otwarania pierwszych sklepów w czerwcu 2017 r. Sieć posiada obecnie około 75 sklepów, co jest znacznie poniżej 150 marketów, które prognozowaliśmy początkowo dla tej firmy. Ostatniego lata Lidl mianował nowego dyrektora generalnego w USA, przensząc Johannesa Fiebera z Lidl Sweden, gdzie pełnił tę samą rolę. Pod jego kierownictwem sprzedawca detaliczny skupia się na wartości i świeżości oferty oraz ulepszaniu istniejących lokalizacji przed dalszą dużą ekspansją – piszą analitycy IGD Retail Analysis.

Lidl planuje zamknąć dwa swoje sklepy w Północnej Karolinie, co sugeruje, że znajdowały się one w nieoptymalnych lokalizacjach. - Nie należy jednak w tym ruchu widzieć czegoś poważniejszego – podkreślają analitycy. W tym miesiącu detalista ogłosił plany zorganizowania rekrutacji w swojej nowej regionalnej centrali i centrum dystrybucji w hrabstwie Alamance w Północnej Karolinie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.